Svenska Hollywoodfruar

Hahahahaha, har nog sett det mest roligaste avsnittet ever av svenska Hollywoodfruar! Gunilla ser ut som en transa, Maria en avdankad porrskådis å Isabell ser bl.a ut so om hon gjort misslyckade botoxinjektioner. OMG!

Isabell tycer jag är vrålhärlig som vågar säga ifrån och har sina ena tankar. Hon uppfattas säkert som bitchig men jag tror även att det kan behövas i det Hollywood som hon lever i. Maria är ju  bara Maria, medlare och alltid lika härlig. Gunilla, suck! Fruktansvärd och hemsk!!! Förstår inte att hon får vara med och synas i TV-rutan! Usch usch usch som hon plågar sin stackars unge!!! 

Bild

Ja men tur att det fins freakshows att titta på iaf, ngt måste jag ju roa mig med när jag är långledig=) 

Nu ska jag iaf strax ut å köpa lunch, få se vad jag hittar på. Hämta ännu mer böcker på skolan å sen blir det bara att ladda för ikväll för då är det dags att springa Blodomloppet! WiihuuuU!!!

Lämna en kommentar